Kategori: Dijital Blog

04.07
Instagram Keşfet Reklamları Geliyor!

İnternet kullanımının artmasıyla birlikte; sosyal medya kuşkusuz ki her geçen gün büyüyen bir mecra olmaktadır. Geçtiğimiz yıllarda en çok etkileşim yaratan story alanına gelen reklamları şimdi de keşfet alanına...

24.05
Google My Business Profiline Yeni ‘Teklifler’ Bölümü Eklendi

Google, işletmelerin Google My Business hesaplarını daha aktif kullanabilmeleri ve arama sonuçlarında nasıl görüneceğini kontrol etmeleri için daha fazla yol eklemeye devam ediyor. Yeni eklenen “teklifler” özelliği ile markaların...

10.04
Omnichannel & Multichannel Pazarlama

Omnichannel ve Multichannel pazarlama çoklu kanalları kullanarak müşterilere ve potansiyel müşterilere odaklansa da birbirinden farklı pazarlama stratejileridir. Multichannel pazarlama, aslında birden çok kanal ile potansiyel müşterilere ulaşabilmek ve onlarla...

19.03
Facebook Reklamlarında 3 Yeni Alaka Düzeyi Kriteri

Facebook, işletme haberlerini yayınladığı web sitesi üzerinden reklamlardaki alaka düzeyi kriterlerini artık üç farklı alaka düzeyi kriterine bağlı kalarak ölçümleneceğini ve buna bağlı olarak da reklam raporlamalarında da güncelleme...

19.03
Neden Adserver Kullanıyoruz?

Neden Adserver Kullanıyoruz? Geleneksel bir rezervasyon iş akışında, reklamları yayıncının web sitesine yerleştirmek, yayıncıyı seçmek, reklamı trafiğe çıkarmak, performansını ölçmek gibi çokça ve farklı adımlar vardır. Kampanyaları birden fazla...

19.03
Dijitalleştiremediklerimizden misiniz?

‘’Dijital’’ kelime anlamıyla en basit olarak ‘’verileri bir ekran üzerinde elektronik olarak gösteren’’ olarak tanımlanabilir. Teknolojik gelişmelerin ilerlemesi ile birlikte pek çok alanda dijitalleşme kaçınılmaz oldu. Peki  neden reklamcılık...

19.03
Türk Kadınının Dijital Karnesi

Gemius 8 mart Dünya Kadınlar Günü’nde Türk kadınının dijital karnesini yayınladı. 2018 verileri baz alınarak hazırlanan rapora göre kadın kullanıcıların %38 kadarı AB ses grubundan, yüzde 16 kadarı ise...

18.03
Nesnelerin İnterneti ve Medya Kampanyaları

Teknolojik gelişmeler sonucunda İngilizce “internet of things (IoT)”; yani “nesnelerin interneti” kavramı ortaya çıktı. Bu kavram aslında tam olarak ismindekine paralel olarak nesnelerin birbiriyle iletişim kurduğu bir dünyayı betimliyor....

11.03
Reklam Görselleri için Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar

Günümüzde sosyal medya kullanımında her geçen gün artış yaşamaktadır. Her gün onlarca reklam görüyor, bazılarını aklımıza kazıyor, bazılarını ise saniyeler içinde unutup gidiyoruz. Doğru bir reklamda bulunması gerekenler neler?...

07.03
Takım Çalışmasının Önemi

Dijital dönüşüm süreçlerinde her markanın kendi doğruları, kendi bildikleri, kendi deneyimleri ve bunlarla doğrudan orantılı olan kararları mevcut. Dijital ajans ekiplerinde bizler bu doğruların ne kadar doğru, bildiklerinin ne...

Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On TwitterVisit Us On YoutubeVisit Us On Linkedin