Facebook Messenger ile Potansiyel Müşteri Formu Elde Etme
05.11.19

Günümüzde potansiyel müşterilere ulaşmak bazı firma ve sektörler için oldukça önem taşımaktadır. Potansiyel müşterilere ulaşmak için ise, en çok tercih edilen reklam platformlarının başında Facebook ve Instagram gelmektedir. Facebook Business Manager aracılığı ile Facebook ve Instagram kullanıcılarının bir potansiyel müşteri formu doldurması sağlanarak, kullanıcının izni dahilinde iletişim bilgileri istenmektedir. İletişim bilgileri markaya ulaştıktan sonra markalar kullanıcı ile iletişime geçerek, kullanıcının bir ürün veya hizmet satın almasını hedeflemektedir.

Facebook, potansiyel müşterilere ulaşmak için geçtiğimiz aylarda yeni bir kampanya türü olan Messenger Lead Ads’i kullanıma sundu. Messenger Lead Ads, kullanıcıların interaktif olarak Facebook Messenger aracılığı ile sorulan sorulara cevap vererek, kullanıcının markaya ulaşmasını sağlamaktadır.

Messenger Lead Ads’in potansiyel müşteri formundan farkı ise tüm soruları kendiniz kurgulayıp, belirleyebiliyorsunuz. Tüm soruları belirleyebilmek oldukça avantajlı olmakla birlikte, kullanıcıyı interaktif bir sürece davet ettiğiniz için, çoğunlukla markanızla ilgili olan kullanıcılar formu tamamlayacaktır. Böylelikle daha fazla ilgili kullanıcıya ulaşarak, kullanıcıların hizmet veya ürün satın alma ihtimalini yükseltebilirsiniz.

Messenger Lead Ads’i farklı stratejiler ile kullanarak potansiyel müşterilere ulaşabilir, markanızın daha fazla kullanıcıya hizmet vermesini sağlayabilirsiniz.

Faruk Türken |Performance Marketing Executive

Visit Us On FacebookVisit Us On InstagramVisit Us On TwitterVisit Us On YoutubeVisit Us On Linkedin